El Consell Català de l’Esport i la Unió de Consells Esportius de Catalunya han decidit donar per acabades les competicions emmarcades dins els Jocs Escolars 2019/2020, tant en l’àmbit local com comarcal i supracomarcal. Això significa la suspensió de totes les competicions organitzades pel Consell Esportiu de l’Hospitalet, així com aquelles en les que participaven equips o esportistes de la nostra ciutat.

D’altra banda, la UCEC ha anunciat l’adhesió al “Pla Nacional per a la reactivació de l’esport de Catalunya”, impulsat per la Secretaria General de l’Esport, amb l’objectiu de planificar la tornada progressiva a l’activitat física, sempre segons indicacions sanitàries. La UCEC també ha aprovat el programa “Tornem! A fer esport”, amb el qual es pretén preparar el retorn de l’esport base en el marc dels Consells Esportius.

Des del Consell Esportiu de l’Hospitalet volem mostrar el nostre suport a aquests projectes.  Entenem l’activitat física com un dels elements claus de la societat i és per això que farem costat a totes aquelles iniciatives enfocades a garantir l’accés a l’esport a totes les famílies, així com la supervivència de les entitats i centres que conformen el nostre teixit esportiu.

Per últim, volem tornar a enviar una afectuosa salutació a totes les persones que formen l’esport de l’Hospitalet, així com als treballadors de sectors essencials.

Esperem tornar a veure’ns el més aviat possible.

Declaració institucional UCEC

Consell Esportiu de l’Hospitalet